سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پیامبر خدا صلی الله علیه و آله به من فرمان داد تا زبان سریانی را یاد بگیرم . [زیدبن ثابت]

او آمده است؛ تا خورشید، مبدأ همه آیینه ها باشد.

 

شکفتن بهار در بهاری دل انگیزتر؛

 

دمیدن گلِ حُسن در حُسنی فزون تر،

 

روییدن گلی دلرُباتر در گلستان طاها!

 

ولادت امام حسن عسکری(ع) مبارک باد.

 


  
  

به گزارش گروه سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی تهران بزرگ در واکنش به اتفاقات هفته‌های اخیر در فضای سیاسی کشور بیانیه‌ای صادر کرد.

 

متن کامل این بیانیه به شرح زیر می‌باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

درست در لحظه ای که دشمنان استقلال و عزت ملت ایران انتظار داشتند که مردم به ندای انقلاب و ندای جمهوری اسلامی پاسخ ندهند، مردم با حضور خود دشمن را ناکام و مأیوس کردند.   مقام معظم رهبری (مدظله)


برگزاری جشن های پیروزی انقلاب اسلامی و یادآوری روزهای شیرین پیروزی فرصت خوبی برای کنار نهادن اختلافات بود. حقا و انصافا ملت عزیز ایران در 22 بهمن امسال نشان دادند که در پیش بردن انقلاب و نشان دادن بصیرت خود فرسنگ ها از شما جلوتر اند.

 

22 بهمن روزی بود که مردم ایران میخواستند به شما نشان دهند که یکپارچه و یک¬دست برای پیش¬برد انقلاب حاضر در میدان هستند و سختی ها، گرانی ها و تحریم ها هم نمی تواند این نمایش عظیم یکپارچگی را ذره ای تحت تاثیر قرار دهد.

 

ولی حیف! حیف که شما نتوانستید پیام عظیم ملت را درک کنید و همگام با ملت به پیش بیایید.

 

آیا پلاکاردهایی با مضمون وحدت قوا را در دست هر پیر و جوان این مملکت ندیدید؟ آیا آن جانباز شیمیایی را ندیدید که برای انقلاب با حال وخیم خود به صحنه آمده بود؟ آیا آن مادر شهیدی را ندیدید که عکس فرزند شهیدش را به دست گرفته بود و به خیابان آمده بود؟ آیا صدای فریاد ملت را نشنیدید؟ اگر شنیدید شما را چه شده است که تا این اندازه نسبت به مردم بی تفاوت شده اید؟ پس کجاست آن ادعاهایِ ما مردم دار هستیم و ما خادم ملت هستیم و ...؟


آیا اختلافات شهید بهشتی با بنی صدر را به یاد دارید؟ به قطع و یقین هیچ یک از شما مانند بنی صدر نبوده و نیستید اما ببینید شهید بهشتی در مورد اختلافاتش چه می گفت:


«البته از دیروز تا حالا در رابطه با مسائلی که جدیدا طرح شده مرتب مراجعه می شود و یادداشت داده می شود که شما باید به این مسائل پاسخ بدهید و توضیح بدهید برای ملت. من فقط یک توضیح دارم و آن این است که ما معتقدان سرسخت به ولایت فقیه و امامت قاطع رهبر عالیقدرمان امام هستیم. ایشان فرموده اند در این زمینه ها مطلقا سخنی نگویید و من تا ایشان اجازه ندهند یک کلمه سخن نخواهم گفت.
ای امت فداکار و ای امام الهام بخش و الگو و ای خلبان هوانیروزی که در ایلام به من گفتی ما اینجا جانبازی می کنیم اما انتظار داریم که در میان مسئولان وحدت و یکپارچگی باشد. ای پاسدار کمیته انقلاب که دیشب برنامه و نوار تلویزیونی تو را از حومه آبادان این صحنه قهرمانی ها پخش کردند و صدایت را شنیدم که آنجا با آهنگ قرآن و با دل پر احساسات گفتی که ما اینجا جانبازی میکنیم. بگویید مسئولان با هم یکی باشند. به خدا سوگند که در برابر شما از طرح هر گونه جمله ای که بوی اختلاف دهد احساس شرم می کنم!»


جناب آقای احمدی نژاد


زمانی می گفتید ما آمده ایم تا تیرها به رهبری نخورد. امروز شما را چه شده است که به رای و نظر رهبری تمکین نمی کنید؟ 22 بهمن برای شما فرصت خوبی بود تا دوباره در مسیر جریان پرخروش ملت قرار بگیرید اما شما نه تنها سخنان اختلاف برانگیزتان را به بعد حواله دادید بلکه بار دیگر از مدیریت انتخابات سخن به میان آوردید. آیا باید باور کنیم که ندانسته آب به آسیاب دشمن می ریزید و مدام از تلاش عده ای برای مهندسی انتخابات در گوش مردم زمزمه می کنید؟ مگر شما نبودید که همواره از سکوت الهام بخش سخن می راندید؛ پس چه شده که به سخنان خودتان پایبند نیستید؟
 

جناب آقای علی لاریجانی


در روزی که همه ملت ایران یک دل و یک پارچه به میدان آمده بودند سخنان معنا دار شما در مورد منحرفان چه وجهی داشت؟ آیا فکر نمیکنید لازم است کمی در رفتار خود تامل کنید؟ آیا مردم نارضایتی عمیق از مواضع و عملکرد شما ندارند؟ آیا فکر نمی کنید زمان آن رسیده که به خود بیایید؟


جناب آقای آملی لاریجانی


بیان کرده بودید که میخواهید ماهیت جریان انحرافی را افشا کنید. آیا این سخنان را در راستای کلام رهبر انقلاب ارزیابی می کنید؟ آیا شنیده اید که رهبری عزیز فرموده اند: «از امروز تا روز انتخابات هرکس احساسات مردم را در جهت ایجاد اختلاف بکار گیرد قطعا به کشور خیانت کرده است.» آیا بجا بود که در روز همدلی ملت ایران دادستان کل کشور در راستای ایجاد اختلاف بین مسئولین گام بردارد؟


مسئولین کشور


امروز دشمنان بیرونی ملت منتظر اختلافات داخلی در ایران هستند. حتما خوشحالی مفرط رسانه¬های غربی را در روزهای اخیر دیده اید. امروز لازم و اجب است که مسئولین قدرشناس ملت باشند و بجای پرداختن به اختلافات به وضعیت داخلی کشور سر و سامانی دهند. تاریخ نشان داده است که هرکس بر خلاف نظر ولایت و ملت قدم بردارد، طولی نخواهد کشید که رسوا و ذلیل خواهد شد و به دره های عمیق فلاکت و بدبختی سقوط خواهد کرد.


بسیج داشجویی به شما هشدار می دهد که در صورت ادامه اختلافات، با چشم یک خیانت کار به شما خواهد نگریست و قطعا آن¬گونه که شایسته است با شما برخورد خواهد کرد.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی تهران بزرگ

 


  
  

شنیدی میگن گرسنه نشدی تا عاشقی یادت بره...

نمیدونم کی اینو گفته اما مطمئنم اون آدم یکی مثل آقامون رو نداشته که عاشقی رو یادبگیره

میخوام

یاکاشتن313گل صلوات برا سلامتیش

تو باغچه دلم خودم رو برای اومدنش آماده کنم

و به اون آدمایی که اینارو میگنِ عاشقی کردن و یادبدم

می دونم باغچه دل شما حاصلخیزتره...

پس بسم الله...

اللهم صل علی محمدوآل محمد وعجل فرجهم

اللهم صل علی محمدوآل محمد وعجل فرجهم

اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم

اللهم ...


91/11/10::: 11:47 ع
نظر()
  
  

 

 حجت الاسلام محسن قرائتی با بیان اینکه در قرآن صفت جمیل زیاد تکرار شده، اما جمال فقط یکبار به کار رفته است، اظهار داشت: صفت جمال تنها یک بار در قرآن آن هم برای برای گله گوسفند به کار برده شده؛ حرکت گله گوسفند هدفمند است و هدف ارزشی دارد؛ مثلا گله گوسفند سالم می آید و می رود و با مدیریت چوپان حرکت می کند و با طبیعت سازگار است، اینها در حالی است که منافعی زودبازده پس می دهد.

 

وی با اشاره به این موضوع که اگر جمهوری اسلامی مانند این مثال قرآن بتواند پویا و هدفمند با هدف مقدس حرکت کند آن موقع این حرکت، حرکتی با صفت جمال خواهد بود، تصریح کرد: قرآن می گوید هر کاری می کنید شکر خدا را به جای آورید، اگر دانشجویان روزی دو دقیقه با قرآن آشنا شوند آن وقت همه چیز در جای خود و به موقع انجام می شود.

 

رئیس بنیاد مهدویت کشور با اشاره به این نکته که در قرآن زنان صاحب فکر هستند و اگر معنای ناقص به کار برده شده به معنای کوتاه و نه معیوب، می باشد، ادامه داد: نقش کوتاه تکمیل کننده خلقت است.

 

قرائتی اضافه کرد: زن وجود عاطفی و با حوصله می باشد و به این خاطر تکمیل کننده خلقت است.

 

وی با اشاره به اینکه ساده ترین کلمات قرآن برای مردم نکته های زیادی دارد، خاطرنشان کرد: اگر آیه «بالوالدین احسانا» را تفسیر کنیم معنای بزرگی دارد و در ادبیات عرب حرف «باء» الصاقی پیوندی است؛ یعنی نیکی را به پدر و مادر بچسبانید و این خود یک نکته است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: در جای دیگر از این آیه گفته شده الولدین نه ابوین، در قرآن کلمه «اب» برای معلم، عمو، رهبر، پدر، مادر و پدر زن به کار می رود، ولی «والدین» فقط مخصوص پدر و مادر است و باید احسان به آنها چسبیده شود، هر چند آن پدر و مادر کافر باشند.

 

قرائتی تصریح کرد: نکته دیگر این آیه این است که گفته شده احسان نه حسنی؛ یعنی احسان نیکی با نیت است و باید انسان نیت کند تا پاک شود و بتواند علم پاک را انجام دهد که اینها خود نشانه ای از توحید به خدا و یکتاپرستی است.

 

وی گفت: خداوند می فرماید با مردم عدل و احسان کن اما با پدر و مادر احسان داشته باش نه عدل؛ چرا که عدل به معنای معادل است و خداوند امر کرده و قضاوت این است که این قانون تا آخر عمر بشریت به کار برده شود و نیکی در برابر نباشد بلکه بیشتر باشد.

 

رئیس ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به این نکته تربیتی که باید قرآن را از مهجوریت در آورد، افزود: ما منتظر هستیم، اما منتظر خورشیدی که نمی تواند در تاریکی بنشیند، پس باید دست به کار شویم و تبلیغ چهره به چهره را شروع کنیم و قانع به درس و ترم و واحد نشویم.

 

قرائتی خطاب به دانشجویان خاطرنشان کرد: مردانگی خونتان را روشن کنید؛ شما الان حزب الهی هستید، بنابراین خودتان را حراج نکنید، تفسیر قرآن و نهج البلاغه را احیا کنید و در دانشگاه وقتتان را صرف برنامه های بیهوده نکنید.

 

وی بیان کرد: یکی از راه های کمال این است که اگر حق کسی را ضایع کردی از او حلالیت بطلبی.

 

این استاد حوزه و دانشگاه همچنین خطاب به استاتید دانشگاه گفت: اساتید باید جوانان را به ازدواج تشویق کنند؛ چراکه اولین نیاز انسان بعد از اکسیژن و آب و غذا، نیاز زناشویی است و زن و شوهر لباس هم هستند.

 

قرائتی در پایان گفت: درس خواندن و لیسانس گرفتن یک فضیلت است اما ازدواج یک ضرورت، بنابراین به خاطر یک فضیلت نباید ضرورت را کنار گذاشت.


  
  

علامه مصباح یزدی که به مشهد مقدس سفر کرده بود، پنجشنبه زیر تیغ جراحی رفت و هم اکنون در بخش مراقبت های ویژه به سر می برد.

 

حضرت علامه مصباح یزدی که در مشهد مقدس به سر می برند بعد از سخنرانی خود بدلیل مشکل آپاندیس راهی بیمارستان شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

 

یک منبع آگاه گفت: حال معظم له نسبتا خوب می باشد اما بدلیل کهولت سن در بخش مراقبت های ویژه بستری می باشد.

 

از همه مسلمین و ملت شریف ایران برای شفای عاجل این عالم بزرگ انقلابی درخواست دعا می شود.

 

تکمیلی: حجت الاسلام روانبخش از شاگردان علامه مصباح یزدی از بهبودی حال معظم له خبر داد.

 

دبیر سیاسی هفته نامه «پرتو» گفت: بعد از نماز صبح امروز جمعه بصورت تلفنی با علامه مصباح یزدی صحبت نمودم که حال وی بسیار خوب و مناسب بود.

 

وی اظهار داشت: حضرت علامه از ابراز محبت مردم و نخبگان جامعه و همه کسانی که برای سلامتی وی دعا نمودند، قدردانی نمود.